
Seçeceğiniz internet paketleri ile dilediğiniz web sitelerine özgürce girebilir, facebook, twitter, e-mail hesaplarınıza kolaylıkla erişebilir; paketinizi videodan oyuna, gazete okumaktan bankacılık işlemlerine tüm ihtiyaçlarınız için kullanabilirsiniz.

Aylık Paketler | |
![]() |
|
100 MB | AY yazıp 5555'e gönderin. |
![]() |
|
500 MB | NET 500MB yazıp 5555'e gönderin. |
![]() |
|
1GB | 1GB yazıp 5555'e gönderin. |
![]() |
|
Günlük Paketler | |
![]() |
|
100 MB | GUN yazıp 5555'e gönderin |
![]() |
|
1GB | GUN1 yazıp 5555'e gönderin |
![]() |
|
Haftalık Paketler | |
![]() |
|
100 MB | HAFTA yazıp 5555'e gönderin. |
![]() |
|
1GB | HAFTA1 yazıp 5555'e gönderin. |
Ayrıca, Avea bayileri, 444 1 500 Avea Müşteri Hizmetleri ve Online İşlemler'den internet paketleri ile ilgili bilgi alabilir, dilediğiniz paketi satın alabilirsiniz.
Online işlemler için tıklayınız.

Aylık İnternet Paketleri iptal edilmediği sürece yenileme öncesinde bilgilendirilerek otomatik olarak yenilenmektedir. Günlük ve Haftalık İnternet Paketleri yenilenmemektedir.

Aylık İnternet Paketlerinin faturasız hatlar için 30 gün boyunca geçerlidir. Günlük internet paketi, paket aktivasyonu yapıldığı günden sonraki günün gecesi saat 23:59'a kadar geçerli olacaktır. Haftalık İnternet Paketi ise, paket aktivasyonunun yapıldığı gün itibariyle 8 gün geçerli olup, 8. günün gecesi saat 23:59'a kadar geçerli olacaktır.

İnternet Paketlerinde kullanılmayan internet miktarı kullanım süresi dolduktan sonra kullanilamaz.

İnternet Paket kotanızı aştığınızda MB başına KDV ve ÖİV dahil 5 Kr ile ücretlendirilirsiniz.

WAP APN üzerinden gerçekleştirilen veri kullanımı için standart ücretlendirme 0,2 TL/10KB, Internet APN üzerinden gerçekleştirilen veri kullanımı için standart ücretlendirme 0,5 TL/100KB'dir.

KALAN yazıp 5555'e SMS göndererek İnternet Paketleri'nde kalan miktarı ücretsiz sorgulayabilirsiniz. Ayrıca tüm kullanım sorgulamalarınızı 444 1 500'I de arayarak yapabilirsiniz. 500 MB Cepten internet için Kalan 500MB yazarak 5555'e SMS göndermeniz gerekmektedir.
Ayrıca Sesli Yanıt sistemimiz 9333'ü ücretsiz arayarak paketinizden kalan internet miktarını öğrenebilirsiniz.

Aynı dönem içerisinde farklı paket olması koşulu ile birden fazla paket alabilirsiniz. Günlük ve haftalık paketlerinden mevcut paketiniz'in kullanım süresi dolduktan sonra aynı paketi tekrar alabilirsiniz.

Aylık internet paketleri iptal talebini iletmediğiniz sürece her ay otomatik olarak yenilenmektedir. Günlük ve Haftalık İnternet Paketleri ise kullanım süreleri dolduktan sonra otomatik olarak iptal edilecektir.
Aylık Paketler | |
![]() |
|
100 MB | IPTAL 100MB yazıp 5555'e gönderin |
![]() |
|
250 MB | IPTAL 250MB yazıp 5555'e gönderin |
![]() |
|
500 MB | IPTAL NET500MB yazıp 5555'e gönderin |
![]() |
|
1GB | IPTAL 1GB yazıp 5555'e gönderin |

Hayır. İnternet paketlerinde, kalan haklarınızı paketinizin son kullanım tarihine kadar kullanabilirsiniz.

Mevcut internet paketiniz iptal edilir. TTNET Mobil'e, Avea'ya ve Taraftar hatları arasındaki geçişlerde üyeliğinizin bulunduğu tüm paketler iptal olmaktadır. Bu paketlerden yararlanmak için geçiş yapılan taraftar,Avea, TTNET Mobil hattında tekrar satın alınması gerekmektedir.

İnternet kullanımınızda indirilen ve yüklenen veriler (download + upload), paket limitinizden düşer. Paket aşımınızda da yine indirilen ve yüklenen veriler, paket aşım ücreti üzerinden hesaplanır.

Abone olmak, iptal etmek ve kalan kotanızı sogulamak için gönderdiğiniz tüm mesajlar ücretsizdir.

Dilediğiniz farklı bir internet paketini mevcut internet paketinizi iptal etmeden ya da iptal ederek kullanabilirsiniz. Mevcut paketinizi iptal etmemeniz durumunda hem yeni paketiniz hem de eski paketiniz siz iptal edene kadar her ay yenilenmeye devam edecektir.(Haftalık ve Günlük paketler yenilenmemektedir)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder